-琴日-
第2日的陸運
參加擲壘球
入左決賽@@
我知我入左決賽既時候
岩岩食梗第1啖飯a_a
返到黎盒飯俾人整瀉左\_/
第7名
冇牌拎/33\
跟住啦啦隊solo.
好在我唔洗solo姐xdd
不過套衫幾令
聽講好似要150蚊
欣著得幾型0.0
唔知你有冇留意呢xdd
你跳solo果陣我一直都望住你架xdd
汶都係{{好多笑容>v<
睇完solo
之後勁嗌口號
e+候龍有d痛/3\
鍾卓藍拎接力冠軍
勁!
我借左黎戴xDD
陸運完左
都係返屋企hea
件啦啦隊衫真係超令-33-
好想著出街{{我一定會-v-"
11點同敏玩跑
佢又再做我老婆啦xDD
-今日-
陸運補假
係屋企hea`
終於睇晒帥哥偶像啦
超好睇
用左3日時間睇完12集
雖然有ddd 18+ a_a
熱熱熱熱熱熱熱熱熱xDD
點解我同呀蔡少左傾計??
唔岩傾定唔鐘意佢??
仲未做功課呀....
聽日仲要9點補習..
救命@@
|