返黎啦返黎啦!!!
成2個禮拜冇見啦>v<
返左2日學..
2日我都同你一齊..
其實我真係好開心架
可以為你等到5點半..
之後又請你搭的士..
只要你開心..
我點都冇所謂架!!
只要見到你..
冇野講都冇所謂...
係咪?!
不過我知..
你一定絕對冇可能鐘意我
你鐘意果個
係佢丫嘛
今日下晝冇啦啦落大雨..
lmc係msn唔講我都唔知
下晝作LS..
作左4個ch
不過都唔似LS的 -__-`
t0o bad
y0u won't know how much i love y0u forever`
|