cursorshelp
    只欠一句我愛你;
親愛的別走;>
全世界都讓你要愛我'v'
難道你就不會心動-v-!?
Rainbow_t
暱稱: RAInB0W`'
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最新文章
2010-10-07
2010-03-07
2010-02-13
/口\
2010-01-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


噢啦嗚唉哈 !? 分類: 未分類

姨姨返左印尼嚕..
今次係佢第13年返印尼{{以我識佢咁耐
年年我都唔捨得佢...
都會喊
但今年...
我竟然唔喊..
可能因為,,,
我大個左
覺得冇佢我都可以正常生活
可惜..
我仍然掛住佢xDD
佢好快返架啦
         好快....
             好快....

冇左佢..
我就覺得好似少左d野咁...
好唔慣...{{crying

可能因為佢陪左我13年
仲有2年就見佢唔到..
我真係想像唔到15歲
冇左佢我會點照顧自已..

你知唔知你係琴日走左之後..
媽咪就好忙..
佢要係我個復活假度管住我..
唔俾我傾電話..
不過如果你冇走到..
我係呢個假期肯定會訓到好晏好晏
一定唔會做功課..
仲可以傾好耐電話..
同朋友去街都得,,,,,

頭先我明明話唔會喊
點知打打下
喊左出黎``
真係傻xP

今日去左婆婆屋企做節...
悶到痴線

一上到婆婆屋企...
同熹`家姐`Jerry
玩飛行棋
4個玩本來順住架嘛..
點知玩玩下唔俾Jerry擲骰
但佢睇住我地3個係度玩
佢都可以冇發覺
仲係度同我地傾計
家姐話佢high左野xDD
後尾佢醒返果陣
我地玩野..
唔擲骰..
將自已想行既點數直接放落檯度
佢都唔知咩事
笑到我地抽筋-_-

終於用左2個鐘頭
睇完係學校買果2本書xD

最近真係好悶+_+



打字`
誰在我家
人在我家
最近訪客
最近沒有訪客