姨姨返左印尼嚕..
今次係佢第13年返印尼{{以我識佢咁耐
年年我都唔捨得佢...
都會喊
但今年...
我竟然唔喊..
可能因為,,,
我大個左
覺得冇佢我都可以正常生活
可惜..
我仍然掛住佢xDD
佢好快返架啦
好快....
好快....
冇左佢..
我就覺得好似少左d野咁...
好唔慣...{{crying
可能因為佢陪左我13年
仲有2年就見佢唔到..
我真係想像唔到15歲
冇左佢我會點照顧自已..
你知唔知你係琴日走左之後..
媽咪就好忙..
佢要係我個復活假度管住我..
唔俾我傾電話..
不過如果你冇走到..
我係呢個假期肯定會訓到好晏好晏
一定唔會做功課..
仲可以傾好耐電話..
同朋友去街都得,,,,,
頭先我明明話唔會喊
點知打打下
喊左出黎``
真係傻xP
今日去左婆婆屋企做節...
悶到痴線
一上到婆婆屋企...
同熹`家姐`Jerry
玩飛行棋
4個玩本來順住架嘛..
點知玩玩下唔俾Jerry擲骰
但佢睇住我地3個係度玩
佢都可以冇發覺
仲係度同我地傾計
家姐話佢high左野xDD
後尾佢醒返果陣
我地玩野..
唔擲骰..
將自已想行既點數直接放落檯度
佢都唔知咩事
笑到我地抽筋-_-
終於用左2個鐘頭
睇完係學校買果2本書xD
最近真係好悶+_+
|