終於統測完啦_`
暫時好似得歷史唔合格
今日先岩岩測完
成績好似進步左啵
嘉``````加油啦!
你都想升F.2架嘛
如果真係留班既..
都唔好轉校啦~
呢個禮拜好開心xD
日日都遲返屋企
同你係放學到6-7點`
同你一齊行真係好開心
雖然有時冇乜野講`
不過我只在乎和你在一起
即使沒有話題也不要緊..............
如果日日都一齊放學
咁你咪冇咁悶囉xDD
上埋陣間果幾堂就放假嚕^3^
中文要做果張咩廣告
又要出黎傾
晒我假期時間xDD
復活假係咪出黎玩@@?
我諗一定會超開心xDD
|