cursorshelp
    只欠一句我愛你;
親愛的別走;>
全世界都讓你要愛我'v'
難道你就不會心動-v-!?
Rainbow_t
暱稱: RAInB0W`'
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最新文章
2010-10-07
2010-03-07
2010-02-13
/口\
2010-01-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


對話xd 分類: 未分類

頭先補習好好笑
溫書變左傾計
雖然我地不嬲都係咁-___-
不過今日特別d -__-
同曦傳紙仔  哈哈`

   

區希彤係咪得幾件3架咋
可能係lor -v-`  見親佢刀係呢幾件!_!
你估下佢總共有幾多件3  xD
我吾知丫=)  淨係只過呢件同灰色戈件咋-o-`
好似係喎
咁咪係囉-v-` 可能得2件咋喎咁<3`
佢出街點算-__-  佢d fd以為佢冇$買3 tim ar.
吾只佢D fd囉-v-` 我刀以為係佢冇$買衫囉<3`
哈哈. 乜佢咁窮ga.
但其實佢吾窮架喎-o-`
我知. 佢有$ 既話好心佢買多幾件la
咁又係-.- 得2件衫好樣衰-v-`
係囉. 成日著呢2件都厭啦
哈哈哈哈x1ooo! 笑死人-.-
-___-唔好笑囉
我中意笑丫. 笑有罪? 拉用坐監丫笨!
好啊! 你話架. 而家即刻跟我返差館! xD
彩你刀傻! 吾好答我 '你傻架麻' -v-`  要去你自已去飽佢啦xp`
冇人陪.. 5想去  xD
好囉咁` 吾好去xp~`叫區希彤去(話題又去返佢到xp`)
哈哈` 原來冇$買3會俾人拉架
哈哈;) 因為佢影衰HK丫麻 -U-`犯法丫-v-`
yA-) 旭日少左個白痴
下-o- 白痴己經走左啦`(一講白痴就諗起李万千)  應該係走左個變態佬!
一樣姐.  哇. 你估佢坐幾年丫喇
吾一樣架!!!不過是但啦-v-`坐返十幾二十年先出泥最好=)
咁家寶咪好傷心  xD !?
係喎-v-` 咁算啦' 坐到家寶18歲就算啦-v-` (因為出到泥就可以結婚xp)      又用電話?! 家法是后架!!!
坐得5年咋.     抹電話都要家法囉
冇辦法啦! 廢是家寶傷心啦! 我要顧及下朋友架麻=)           點可能抹咁多次電話丫-o-?????
咁不如唔好比佢坐-__-         電話污糟囉好冇
咁又吾得喎-v-` 刀話佢影衰HK洛!!!       好囉 -v-`  ok -,-'''
送佢去非洲坐囉                 你夠用電話咯
點可以架-v-` 佢2+己經咁黑..返到泥仲黑點算? 吾認佢丫我驚+寶-o-`             ok 打和-,-
咁好啦.  比佢坐5年算.  家寶會成日探佢架la.
咁冇辦法-,-   鬼叫佢犯左法咩?`  祝福+寶同 hei同 -o-`
2個一齊坐la  xD  增進感情嘛
好彩我吾洗坐過去xd`   我本身坐係o hei 彤 隔泥!!!
我既意思係2個一齊返差館坐. @@
oh` so bad ;)  +寶無"古"架!!!

講到呢到就補完喇;D
不過好好笑xDD



打字`
誰在我家
人在我家
最近訪客
最近沒有訪客