琴日同macy搭車返小西...
講得最多野既..我諗係呢日a_a
macy`s0r ;D
返到屋企`汁櫃擺書.
汁汁下抄到20蚊出黎*v*
勁開心-,-v
汁完.補習-__-
補完.買禮物t0曦
bec0z `佢生日
用左果20a_a"
曦`生日快樂xp
今日..冇咩好講a_a
其實我都諗唔到打咩`
見咁耐冇打先打v_v
第8堂出左去參觀果個咩`祖國不會忘記 -[]-
本身4點15先走得`
但因為我地悶+蘇妖人地
所以早半個鐘走..
ET帶路買野飲..
帶左勁耐先到囉-__-
吹漲+_+
之後搭地鐵返歸
支力爆..
冇野講!!! -__-
|