無聊**
今朝番學個陣..
答遲左兩班車LO~~
勁驚會遲到WOR,,
點知咁好彩________________
我仲早左D添**
冇奈LO﹍
上VA個陣..
有個低能仔係到鬧9我WOR -00000000000000-
我屌佢牙~~
我見佢同人鬧交 ×X
咁咪諗住叫佢咪Q煩LO,,]]
點叉知個ON9仔係到鬧我WOR..
癡Q線LO(#‵′)凸
今日放學之後..
我要練波WOR (乒乓波)
勁慘LO╮
不過好彩有女仔同我練波~~
如果唔係﹢°
我一早就唔去練LU +.+
之後係學校打左一陣先走(@^^@)
-----------------------------------------------------------------------------
P.S. 勁正牙~~
我入左排球+籃球隊牙..*\(^v^)/*

|