陸運**
尋日陸運,, 勁好反AR_* 開心^^
尋日神咁早起身番學.. 同班FD答的士去九龍仔公園=]
點知等車都等左成10幾分鐘~~ 仲差D搞到遲到+.+ 嚇親**
要跑100,200+跳遠.. 本來諗住唔跑100,200" 點知比女社長迫我參加﹏
唉** 100,200都包尾,, 但100入到決賽-000000000000- 勁無奈WAKAKA**
跳遠拎第二^%^ 超HABI=) 輸比F.2°
放左之後,, 同我牙爸牙媽去行街.. 行左陣就好乖咁番左屋企@@
點知勁多人打黎問我陪唔陪佢地一齊去反" O哂咀**
番到屋企就係咁打比人傾電話___ 點知冇人得閒>.< 汗=="
搞到我11點幾就訓左# 今朝10點幾又比人嘈醒左=00000000000="
去左M記食野.. 唉** 愈黎愈肥啦_+ 一有野就食T^T 唔要變肥婆牙我-00000-Y



|