慘**
好可憐AR..
俾人撞到飛起咁制,,
仲搞到差D喊~~
勁痛_________
朝頭早..
我好乖咁番左學校練波"
上中文堂個陣..
超肚餓 >.<
所以食哂成桶M&M〃
超正**
放學之後..
係學校打左一陣排球``
就去左津場打籃球~~
勁好反..
打到7:00 左右 =)
之後有人同我去答車^^
幾好**
P.S.
星期二唔知打社際籃球好定打班際乒乓波好@@
唔知係開心定唔開心**
今朝6點起身..
7點番到去學校**
打籃球勁累AR+.+
我本來諗住做哂功課嫁LA"
點知仲有樣功課要做~~
但我又唔記得本野係邊______________________
咁咪唔交LOR>.<
仲搞到差D留堂(我咁乖,,唔會留堂既_呵*)
打左一陣排球(打到5點)
就去左津場^^
去個到發呆@@
呆到6點半先走~~
好彩有人陪咋﹏
黑到死/___________________________\
=[]唉*今晚冇飯食..T^T