^傻婆zzz::雪”× ]] ﹡°
[[]``HATE u____*
   ■° MIz” u_▄°
Rebecca620
暱稱: ^傻婆zzz::雪”× ]]
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-12-19
2006-12-08
2006-11-24
2006-11-14
2006-11-07
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
1
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 2
今日人氣: 1
累積人氣: 747
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 24 日  星期五   晴天


2006-11-24 分類: 未分類

唔開心** 

 

今日同尋日都唔想番屋企,,               但最後都番左** 

尋日放學去津場打波~~                 點知我老豆要我走/_______________\ 

咁我唔想ㄚ嘛      SO..       冇走到" 

番到去就比人打____          之後我係咁喊+.+          所以打比人傾TEL^^" 

打比佢個陣..             佢話同佢條女傾緊,,          雖然個陣我好唔開心=] 

但唔想阻住佢地*        所以收左線T^T            叫左佢傾完打番比我~~         但佢冇** 

之後打左比另一個人﹏             佢同我傾左唔夠一個鐘,,        就比我老豆叫收線XP 

唔知點解=="           可能喊到累          SO..         係張床到訓左WAKAKA 

今日去完何文田食野..        就去左旺中行街影相^%^        再去左深水涉同人打波XDD 

本來係好開心既~~          但我老豆叫我番屋企WOR..     我本來都諗住唔番___ 

但講講下--"        就番左LU XP 

我去到地鐵站個陣..        係唔識路嫁LO**         行左勁耐先番到黃大仙=="

仲要唔識行邊個出口KAKA                   後尾,,                是但行左個出口**              點知係錯既-00000-"

搭小巴番慈雲山個陣"                到站我又唔記得左叫,,              搞到要行番轉頭..            無奈@@

 

2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天


2006-11-14 分類: 未分類

慘**

 

部機HAND左**      要USE速成AR,,      打到我死咁制XDD..       仲要叫埋個妹HELP我~~

好可憐牙_______________*

 

今朝番左去練波@@       超累AR  XP"

RECESS,,LUNCH,,放學都有打排球+.+      打到對手勁痛T^T

BUT..        冇人理/____________________________\       傷心**

 

家陣冇心機打LU=]         遲D SIN打LA~~     打咁小都打左30分鐘@@        死唔死?!@@

 

P.S.    中英派左LU**        非常差Y^Y..       俾人話T^T**         

          佢都唔理我,,        JUST怕佢條女唔HAPI..        我明既**                GFD WOR><

          係要對佢好D嫁LA=)