|
唔開心**
今日同尋日都唔想番屋企,, 但最後都番左**
尋日放學去津場打波~~ 點知我老豆要我走/_______________\
咁我唔想ㄚ嘛 SO.. 冇走到"
番到去就比人打____ 之後我係咁喊+.+ 所以打比人傾TEL^^"
打比佢個陣.. 佢話同佢條女傾緊,, 雖然個陣我好唔開心=]
但唔想阻住佢地* 所以收左線T^T 叫左佢傾完打番比我~~ 但佢冇**
之後打左比另一個人﹏ 佢同我傾左唔夠一個鐘,, 就比我老豆叫收線XP
唔知點解==" 可能喊到累 SO.. 係張床到訓左WAKAKA
今日去完何文田食野.. 就去左旺中行街影相^%^ 再去左深水涉同人打波XDD
本來係好開心既~~ 但我老豆叫我番屋企WOR.. 我本來都諗住唔番___
但講講下-口-" 就番左LU XP
我去到地鐵站個陣.. 係唔識路嫁LO** 行左勁耐先番到黃大仙=="
仲要唔識行邊個出口KAKA 後尾,, 是但行左個出口** 點知係錯既-00000-"
搭小巴番慈雲山個陣" 到站我又唔記得左叫,, 搞到要行番轉頭.. 無奈@@



|