^傻婆zzz::雪”× ]] ﹡°
[[]``HATE u____*
   ■° MIz” u_▄°
Rebecca620
暱稱: ^傻婆zzz::雪”× ]]
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-12-19
2006-12-08
2006-11-24
2006-11-14
2006-11-07
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
1
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 2
今日人氣: 15
累積人氣: 761
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 24 日  星期五   晴天


2006-11-24 分類: 未分類

唔開心** 

 

今日同尋日都唔想番屋企,,               但最後都番左** 

尋日放學去津場打波~~                 點知我老豆要我走/_______________\ 

咁我唔想ㄚ嘛      SO..       冇走到" 

番到去就比人打____          之後我係咁喊+.+          所以打比人傾TEL^^" 

打比佢個陣..             佢話同佢條女傾緊,,          雖然個陣我好唔開心=] 

但唔想阻住佢地*        所以收左線T^T            叫左佢傾完打番比我~~         但佢冇** 

之後打左比另一個人﹏             佢同我傾左唔夠一個鐘,,        就比我老豆叫收線XP 

唔知點解=="           可能喊到累          SO..         係張床到訓左WAKAKA 

今日去完何文田食野..        就去左旺中行街影相^%^        再去左深水涉同人打波XDD 

本來係好開心既~~          但我老豆叫我番屋企WOR..     我本來都諗住唔番___ 

但講講下--"        就番左LU XP 

我去到地鐵站個陣..        係唔識路嫁LO**         行左勁耐先番到黃大仙=="

仲要唔識行邊個出口KAKA                   後尾,,                是但行左個出口**              點知係錯既-00000-"

搭小巴番慈雲山個陣"                到站我又唔記得左叫,,              搞到要行番轉頭..            無奈@@

 




訪客留言 (返回 Rebecca620 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]