癡左線**
今朝好早起身..
仲好早番學TIM,,
番到去又要抄功課LU~~
但都唔係抄好多=)
因為我好乖咁做左D"
呵**
上P.E.個陣..
個MISS CHAN叫我地打乒乓波0_____________0
好低能AR**
每人打三球~~
又冇得對打+.+
無奈到爆LO <(‵^′)>
放學之後..
打左一陣籃球就去左打乒乓波LU^^
勁好反WOO,,
走個陣仲有牙爸請飯野 \(^▽^)/
好HAPPY呢**
P.S. 今日係咁發癲~~
係咁係到鬧人同打人**
好累呢..
媽ARx1000000000000000

|