唔知係開心定唔開心**
今朝6點起身..
7點番到去學校**
打籃球勁累AR+.+
我本來諗住做哂功課嫁LA"
點知仲有樣功課要做~~
但我又唔記得本野係邊______________________
咁咪唔交LOR>.<
仲搞到差D留堂(我咁乖,,唔會留堂既_呵*)
放學之後..
打左一陣排球(打到5點)
就去左津場^^
去個到發呆@@
呆到6點半先走~~
好彩有人陪咋﹏
黑到死/___________________________\
P.S.
=[]唉*今晚冇飯食..T^T