點解大人打牌就冇問題,我哋打牌就有問題?
大人係人,唔通我哋就唔係人咩?
點解lee個世界咁唔公平?
大人鬧我哋打我哋就話天經地義,
但係我哋出句聲就話我哋冇禮貌,
話咩冇大冇細,唔順氣,話我哋學壞哂~
我一d都唔覺喎~宜家咩時代呀?
去唱K好平常傘~淨係識聽人哋講,
有幾何會聽吓我哋講野??!!
如果話我哋真係學壞晒,
咁點解唔問吓我哋係為咩而學壞嫁~
又咪係因為你哋lee d大人
從來都冇認真去關心過我哋
淨係識鬧我哋打我哋
係你哋令我哋心灰意冷
令我哋放棄自己,一生絕望~
(所以我將背景音樂改做"一生絕望")
跟住又話我哋唔聽你哋話
咁你哋又有冇聽過我哋講野呀~
如果我真係唔聽你話,我總唔走,
駛係到等你鬧,駛毎次出街都問你,
總要求你俾我出去,駛係到睇你面色~
分類: 未分類 |
|
|