今日係我同Mandy,Esther,Natalie去藝術館既日子
我今日一起身
就開電腦睇《ドラゴソ桜》
簡直係超好睇呀!好睇到爆呀!

小池係戲好可愛
,好型呀!!
跟住睇睇吓,Esther打黎...
先知提早咗半個鐘=="
跟住就嗱嗱淋息電腦,出門口囉!

去到藝術館,我地就去買門票wu~
跟住入到藝術館,我地就周圍行la~
跟住見到兩間黑房,一間較光,唔算恐怖
另一間內,有一個水箱,而水箱裡邊...
有一個人影係到亂旭,超恐怖!!

之後我地見到好多黑房...
跟住我地又去一間黑房...
房裡邊播緊一個叫「明眉的名子」既片
佢一開始都唔知講咩既...

跟住講講吓冇嗱嗱講死人

總講得好鬼死恐怖添呀!
我宜家先知原來藝術館係咁恐怖嫁!

分類: 未分類 |
|
|