呀~激死我la~我個變態阿哥又發癲la~
佢今日為咗件好無聊既野
同我開火,我地先黎一場罵戰
跟住我地越講越激動...
佢講:信唔信我打七你呀嗱!!
係我想講野既時候...
我阿媽唔知由邊到閃咗出黎
我阿媽講:家陣你好好打呀?
由於個陣時阿哥好激動,
所以...
佢講:家陣唔打得呀?
跟住我阿媽聽到我阿哥咁講,
就講:你信唔信一巴打落你到呀嗱?咁冇禮貌!
知唔知自己咩身份呀!冇大冇細!......
睇到個陣時我阿哥個樣,就
心都涼埋,簡直係超爽呀!!哈哈!!
呀!大家估吓我同我阿哥係為咗d咩開火嫁呢?
分類: 未分類 |
|
|