Sorry!欣欣:
上次Nata放學話你love xx,
但你其實只love楊生,
上次仲笑你添,
你在你Blog表示那天不happy,
真Sorry!!!!
今日返學我自己都冇咩做,
在中文每日一講我講咗先,
老師等我講完就話啦:「你把聲好「給隱」,但有幾個音講得唔好。」
我心諗:「我都唔想嫁,我呢幾個星期都唔舒服,口嚨有痰呀!!!」
之後冇啦!!!
My favourite:
戴美玲
郭嘉羚