<-----今日冇野做時整既!!!
今日一早出街食野啦,
我去買報紙,
阿哥幫我叫野食!
買完之後返餐廳,
識我既人都知我平時一定睇娛樂版先既,
但今日就比新聞版既頭條「慈父稚女慘喪輪下」這新聞「給印」住,
我覺得佢哋好慘!!!
今日成日都在家,
冇野做!!!
涼冷氣!!!
哈哈!!!換咗個背景啦!!!
大家覺得怎呢!!!