今日一早出了去食野,
食完雲吞面就走,
行行吓我同阿媽講買野飲,
跟住阿媽話去惠康買,
末去到惠康就見到優之良品,
阿媽話想入去睇吓有咩買,
睇睇吓阿哥話買一盒盒果D話梅,
阿媽話:「你咪拎攞!」阿哥咪拎了兩盒,
跟住阿媽見到唔知物野,
佢話想食,咁又拎了一包唔知物野,
之後阿媽一轉頭,見到話梅糖,
又話買,本身話買少少,
但拎拎吓已經差唔多一磅,
個個服務員話一磅送一磅,
跟住又拎,買了一百幾十蚊!
又買3樽野飲,
重有見到有我既至愛~尤魚詩
,又叫阿媽買,勁重啦!!!
我們一早已經話去灣仔,
但未去已經買了很多野!!!!
本身想在巴士上食,
但有一個人帶了一D野,好難嗅,
所以想嘔,食唔落野,
到站之後發現個邊D空氣好差,
天水圍呢邊比個邊好得多,
我差D頂唔注了>.<
去坐車返屋企時,
見到一間買魚蛋既店,
估唔到勁多人,多人到排隊排出門口...
走個時見到反「便利」D人燒「便利」,
但在車上,見唔清楚了,
之後見到「叮叮」,好上坐個D車呀!
但好鬼熱冇坐,在車上我食了些優之良品,好正呀!!!
跟住見到奧海城,好想落車去奧海城行吓>.<
之後見到我阿爸有份幫手建築既大x隊道!!!
返到屋企差唔多3點,打電話比Kelly(Kely),
傾傾傾傾計計計計計呀!
我發現呢面夜晚幾恐報,
因為呢邊有個新既足球場,D燈好鬼勁,
整到在屋企看出去時,個天係黑色,
但周圍好似下午咁,
好好好好恐恐恐報報報呀!!!
|