|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| 搞笑的四堂課 |
分類: 未分類 |
今日真係好鬼搞笑呀!!!
其實頭果四堂幾悶嫁!!!
後果四堂幾好笑呀!!!
我哋今日英文唔洗拎住英文書上堂,
幾好玩呀!!!不果又有像低B咗D!!!
我同Nata,Caca一齊,
我哋係咁玩,
笑死啦!!!
之後eating,
食完我同Nata去洗叉,
洗完阿Lo叫Nata,
之後仲叫埋我,
話幫佢整手冊,
整完拎去教員室,
因為我哋學校唔比人入教員室,
要在門口「案」鐘叫老師出黎,
我哋等咗好久佢都未出黎,
咪想問老師佢係咪唔起教員室,
我哋見到何Sir,
想走上前問佢,
佢好似機械人般入咗wc,
好搞笑!!!
之後果堂係佢同Miss許,
何Sir一入到課室先處理幾位同學仔先,
之後同佢講午安,
佢話佢同我哋x弓一次我哋就減壽10年,
佢減到我哋班比佢減到得番30歲命,
佢之後話我哋同佢x弓一次就增壽一年,
我哋最後只得32歲,
真係好好笑,
何Sir同Miss許上堂都成日講笑,
真係好好...
唔同其他老師般「古板」到死,
哈哈...
|
|
|
 |