<-----今日冇野做時整既!!!
今日阿哥同我我去拎相,
發現出黎既相唔係幾好,
跟住我哋交換睇,
兩個都笑咗一大餐!!!!
之後阿媽話去M記食野同埋去惠康既,
我哋去咗惠康先,
一買就買咗四百幾蚊,
本身想佢地送貨去我地屋企,
因過買滿四百蚊就有免費送貨服務,
但佢(惠康)話天日先送,
所以冇叫佢地送,
我地自己拎返屋企!!!
本身話返完屋企再出去食M記,
但太累了,
只有食杯麵!!!
今晚D電視好睇呀!!!
I live 美女廚房(因為好好笑)同埋女王的教室(我不知為何我live睇),
所以今晚11時先睡!!!zzz
|