RiNg's BlOg
Hallo~歡迎光臨RiNg's BlOg~
Ring3000
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
Ring3000
暱稱: RING
性別: 男
國家: 澳門
MORE...
«
‹
January 2016
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
CKS之中山遊
•
改變
•
Touched Christmas
•
夠愛
•
生日快樂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
murcielago
zoe610
valg
misang
markandmicro
WhyNot9932
ChungKitI29
AlanLao9
MAKIMHENG
maoflare
melodyho
monc_L
顯示全部(30)
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 298
今日人氣: 0
累積人氣: 7860
2009 年 5 月 6 日 星期三
好喜歡能令我感動的事物"
分類:
未分類
很喜歡感動的感覺....所以我發覺我很喜歡感人的故事.".........
人慢慢長大....好像能令我感動的事物愈來愈少......還是說我要學習去感動別人呢!?!?!
發表時間:2009-05-06 10:56 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 Ring3000 的日誌
)
joeqwqw12
於 2009-05-06 11:01 PM 發表:
人人ge感受都唔同!!
不過只要林深一層,一草一木都可以好感動!!
只係自己ge想法姐!!
其實感動我ge野都係唔少!!
不過只因為自己ge關係,已經唔可以有大哭ge機會了!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
嗯嗯"~最緊要的係自己的想法"...
至於大哭....一定會有機會的...."
只是未曾遇到姐...."
Posted at 2009-05-07 04:57 PM [
編輯
] [
刪除
]
valg
於 2009-05-06 09:34 PM 發表:
我覺得只要吾好令戈"心"麻木
去感受下身邊的事
就會好容易受到感動
而去感動人...
只要你真心對人付出
相信別人就一定會受到感動
話晒"心"始終都吾是石頭做ge..
加油!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
係係"用心去感受",,,,
Posted at 2009-05-06 10:45 PM [
編輯
] [
刪除
]
maoflare
於 2009-05-06 07:11 PM 發表:
男主角為左個女仔,捐左隻眼俾個女仔,放棄左佢自己ge所有野..
你都可以去感動別人ge,但係感動別人並唔係一件易事--
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
嗯嗯"~真的不是易事~
Posted at 2009-05-06 10:44 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 Ring3000 的日誌
]