RiNg's BlOg
Hallo~歡迎光臨RiNg's BlOg~
Ring3000
暱稱: RING
性別: 男
國家: 澳門
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
CKS之中山遊
改變
Touched Christmas
夠愛
生日快樂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 298
今日人氣: 8
累積人氣: 7859
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


好喜歡能令我感動的事物" 感動 分類: 未分類

很喜歡感動的感覺....所以我發覺我很喜歡感人的故事.".........

人慢慢長大....好像能令我感動的事物愈來愈少......還是說我要學習去感動別人呢!?!?!




訪客留言 (返回 Ring3000 的日誌)


joeqwqw12 於 2009-05-06 11:01 PM 發表:
人人ge感受都唔同!!
不過只要林深一層,一草一木都可以好感動!!
只係自己ge想法姐!!
其實感動我ge野都係唔少!!
不過只因為自己ge關係,已經唔可以有大哭ge機會了!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯"~最緊要的係自己的想法"...
至於大哭....一定會有機會的...."
只是未曾遇到姐...."
Posted at 2009-05-07 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



valg 於 2009-05-06 09:34 PM 發表:
我覺得只要吾好令戈"心"麻木
去感受下身邊的事
就會好容易受到感動
而去感動人...
只要你真心對人付出
相信別人就一定會受到感動
話晒"心"始終都吾是石頭做ge..
加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係係"用心去感受",,,,
Posted at 2009-05-06 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maoflare 於 2009-05-06 07:11 PM 發表:
男主角為左個女仔,捐左隻眼俾個女仔,放棄左佢自己ge所有野..
你都可以去感動別人ge,但係感動別人並唔係一件易事--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯"~真的不是易事~
Posted at 2009-05-06 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]