RiNg's BlOg
Hallo~歡迎光臨RiNg's BlOg~
Ring3000
暱稱: RING
性別: 男
國家: 澳門
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
CKS之中山遊
改變
Touched Christmas
夠愛
生日快樂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 298
今日人氣: 7
累積人氣: 7829
2010 年 8 月 21 日  星期六   晴天


CKS之中山遊 滿足 分類: 未分類

終於可以打野上blog度~^^~

                8月18日.......L(宇龍哥哥) 同 W (何生)兩位先去了中山休息~因為我19號要反埋工先去得玩>w<"所以我

要晏d先到p.s(感謝各成員的體諒)~CKS呢班好朋友果然與別不同!

                8月19日....... 下午3點反工~教完d小朋友用word之後叫佢地自己上網=.=".....原本4點半放工.....唔理得

咁多.....偷走左先係計.....4點由8樓跑落去1樓(p.s 因為平時個台lift 我要3個字先落到1樓! )..=.="要用車手ge速度

fly去關閘~4點5個字到左關閘門口........我琳反都覺得自己ge速度有d神=.="

                去到關閘會合F(肥胡) 同 M(小杰)就過關去車站塔車了!!!!唔該~要3張車票去國際的!5點中車...而家4點

10個字~琳一琳!!!fit晒....................

                途中有少少塞車.......大約6點半先去到國際~跟住緊係fly的士...唔該長江水世界!!!!!32蚊到達!!!!!!

                我地抱住緊張ge心情去探索L AND W租的長江度假村~一行到入去wow....就見到K(偉哥)~K俾埋訂金,

買埋零食,K果然猛可靠的喔!....我地scan埋回鄉證~去搵L and W了^_^"

B3 Room究竟會係點>w<>w<緊張緊張!~行行行....這里的環境不知道為什麼可以令我的心境鈍時安靜落黎......我

突然發覺中山的美!~搵搵下到見到B4....咁B3未姐係隔離LOR.....突然聽到 W的一聲:係呢度啊!!.....wow立即沖入

去room到...........一開門.....=.="

                令到我O晒嘴........真係大到PK.....仲要3 room 2廳........每個room都有獨立廁所.......重點: 自動ma 雀台

一張.........真係OMG!!!!!明顯我地今次發現左新大6..........-.-"

                放低背包~去食野lur  gogogo....好肚餓......隔離就是打邊爐了~試下先"......................你好先生..請問幾

位.....6位唔該!~

                帶左我地入去後....我地中計了(不過冇計附近得佢一間食店)~等左20分中都未有人理~~L: 唔該~W: 唔

該~K:唔該~R(RINg):唔該.......(p.s 間野個時好少人).....=.="

L提出左一個我也想的提意~~~~再唔黎點菜~我地發脾氣lur!!!~(服務員係都要人屌= =")(p.s個時真係好肚餓)...

                我地等左30分中....oh有人理我地!~點菜.....肥牛*無限.......服務員:唔好意思無肥牛.........R:隔離台食個d

咩黎!?!?...,....服務員:係肥羊黎......R:肥羊超殺!!!~(p.s佢個度個d秘制醬料的確不錯ge)......食完飽得滿足~多謝先

生330元!~哦~每人330/6元"

                食飽去小買部買ice-cream and 氣水~回room去!!!!!!~CKS特色~?!?絕對無悶場"

                第一樣娛樂: 當然是自動ma 雀台~~!F買一張is ok@@~食食食~衛生ma雀大家都開心呢!!!!!!~(P.s 倫流

沖涼,當然唔係因為唔夠廁所用,係因為唔想明星不能三缺一)

                第二樣娛樂:CKS之沒有平民killer篇,神!?!?CKS特色~!?!?創意無限大".....因為只有6個人~所以要搞新

意思先好玩~我地GE角色分別有: Killer~巫婆~護士~長壽老人~間諜~法官"

                                   六個角色!?!?六個人玩!?!?!?不錯吧!~人人有野玩~CKS特色~?!?絕對無悶場"超正!!!!不過抽

中killer個個就好難保命了

              第三樣娛樂:CKS之PokerKing 明顯我係好運個個 .....L:我今浦All In!!!!!!...K:我跟你!!~....R:ok我跟

                                                                                             L:我3條5!!!....K:我3條6!!!....R:但係我3條7wo!!!  

                                                                                           L:                      K:                 R:  

(p.s 衛生pokerking 大家都開心呢!!!!)

                咁多野玩明顯我地係唔想訓= = """".....但唔訓聽日冇力玩~所以玩到早上6點.....我地決定去訓教!!!!!

gogogo.....ha".... 

                8月20日....晴.....早上聽到一首波兒的歌就醒來了=.="L下次用第二首吧".....等大家都搞店晒啦"~食埋

杯面~退ROOm lur~不舍得呢.....走前照相~我影的!

  

                        好出發!!~長江水世界~其實就係隔離~門票位位80元!~入到去~玩ge野其實同水城差不多~所以無咩

特別驚喜~不過算不錯~因為唔會悶場"......都要半日先玩得晒@@~'我選d我印象深刻ge打落黎啦...

                      長江彩虹:姐係一人一滑板!~全身訓低~背向上~用雙腳fly出去...可以斗快的!~小插曲:(1線路:L....2線

路:R....3線路:K~三個人訓低後....突然工作人員吹機....L:fly腳向前沖......

K and R: ..明顯工作人員係B緊下邊個條友快d離開....而唔係開跑! 跟住1線偷步取消資格後..L:..得反2,3

線....3,2,1沖啊~wow~當然係K win la.

                      長江U形:呢個我唔多敢玩~因為一行到上去佢就話:你必需要聽我地講!兩個人加埋唔可以超過140公

斤!!!唔係唔玩得!!=.="講咁嚴重...死過人?!?!?仲要輕ge坐前邊...

我同K想試玩...但要我坐前面<-----我當時個個樣!!!!M唔玩所以L AND F都冇可能玩到!!!唔玩就落反去lur......跟

住玩埋其他野~

                      長江健身: 一入去即玩舉重....L ge最強記錄.....45KG...神L...........

                      長江綠氣池: CKS之swimming 比賽...1線路:F....2線路:M.....3線路:R.....4線路:L.....5線

路:K.......3,2,1...LetsGo!...........L太強....R力逼都只得第二

                     長江飄流: CKS之低B船戰....仲要係咁阻住路人前進...............

                     長江U形: 再次經過.....R:(其實我的心理阻礙不是太大"~陪K玩is ok的)偉哥去玩埋佢!?!? ....K:

好!~.....行左上去~準備~<----我當時個樣....

                                      因為真係幾激下~同水城90度有得比美...咁當然90度激d啦!~

                  我地已經玩晒了~回歸澳門了~小插曲:W在消毒池中玩水~低b何生~沖涼換3走人lur"~坐車反澳門

                    反到去地下商場~去左島食日本野~不錯不錯!!!~跟住就回家去了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              (P.S今次旅行我俾十個鑽....因為中山是我家...I wish all members will go  to CKS trips next time.) 

感謝閱讀!~

                                                                                                                                                                                      




訪客留言 (返回 Ring3000 的日誌)


joeqwqw12 於 2010-08-21 10:48 PM 發表:
死RING玩野!!
下次諗唔到去邊就別墅3曰夜遊IS GD!!
我都好想玩U形呀!!
個BB真係玩野囉!!握左我落去!!
遊水可惜遊完就無力啦!!
不過真係好好玩!!
CKS友誼永固呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯~CKS友誼永固呀!!
別墅CKS有機會再去的~
因為有成員未去過~
加上我愛中山!!!
Posted at 2010-08-21 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigpek 於 2010-08-21 08:20 PM 發表:
好好玩AR~~間別墅幾$AR??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

450一晚~抵到冇朋友....
Posted at 2010-08-21 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



M 於 2010-08-21 07:40 PM 發表:
希望下次再住咁正架別墅~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

中山歡迎你!
Posted at 2010-08-21 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]