終於可以打野上blog度~^^~
8月18日.......L(宇龍哥哥) 同 W (何生)兩位先去了中山休息~因為我19號要反埋工先去得玩>w<"所以我
要晏d先到p.s(感謝各成員的體諒)~CKS呢班好朋友果然與別不同!
8月19日....... 下午3點反工~教完d小朋友用word之後叫佢地自己上網=.=".....原本4點半放工.....唔理得
咁多.....偷走左先係計.....4點由8樓跑落去1樓(p.s 因為平時個台lift 我要3個字先落到1樓! )..=.="要用車手ge速度
fly去關閘~4點5個字到左關閘門口........我琳反都覺得自己ge速度有d神=.="
去到關閘會合F(肥胡) 同 M(小杰)就過關去車站塔車了!!!!唔該~要3張車票去國際的!5點中車...而家4點
10個字~琳一琳!!!fit晒....................
途中有少少塞車.......大約6點半先去到國際~跟住緊係fly的士...唔該長江水世界!!!!!32蚊到達!!!!!!
我地抱住緊張ge心情去探索L AND W租的長江度假村~一行到入去wow....就見到K(偉哥)~K俾埋訂金,
買埋零食,K果然猛可靠的喔!....我地scan埋回鄉證~去搵L and W了^_^"
B3 Room究竟會係點>w<>w<緊張緊張!~行行行....這里的環境不知道為什麼可以令我的心境鈍時安靜落黎......我
突然發覺中山的美!~搵搵下到見到B4....咁B3未姐係隔離LOR.....突然聽到 W的一聲:係呢度啊!!.....wow立即沖入
去room到...........一開門.....=.="
令到我O晒嘴........真係大到PK.....仲要3 room 2廳........每個room都有獨立廁所.......重點: 自動ma 雀台
一張.........真係OMG!!!!!明顯我地今次發現左新大6..........-.-"
放低背包~去食野lur gogogo....好肚餓......隔離就是打邊爐了~試下先"......................你好先生..請問幾
位.....6位唔該!~
帶左我地入去後....我地中計了(不過冇計附近得佢一間食店)~等左20分中都未有人理~~L: 唔該~W: 唔
該~K:唔該~R(RINg):唔該.......(p.s 間野個時好少人).....=.="
L提出左一個我也想的提意~~~~再唔黎點菜~我地發脾氣lur!!!~(服務員係都要人屌= =")(p.s個時真係好肚餓)...
我地等左30分中....oh有人理我地!~點菜.....肥牛*無限.......服務員:唔好意思無肥牛.........R:隔離台食個d
咩黎!?!?...,....服務員:係肥羊黎......R:肥羊超殺!!!~(p.s佢個度個d秘制醬料的確不錯ge)......食完飽得滿足~多謝先
生330元!~哦~每人330/6元"
食飽去小買部買ice-cream and 氣水~回room去!!!!!!~CKS特色~?!?絕對無悶場"
第一樣娛樂: 當然是自動ma 雀台~~!F買一張is ok@@~食食食~衛生ma雀大家都開心呢!!!!!!~(P.s 倫流
沖涼,當然唔係因為唔夠廁所用,係因為唔想明星不能三缺一)
第二樣娛樂:CKS之沒有平民killer篇,神!?!?CKS特色~!?!?創意無限大".....因為只有6個人~所以要搞新
意思先好玩~我地GE角色分別有: Killer~巫婆~護士~長壽老人~間諜~法官"
六個角色!?!?六個人玩!?!?!?不錯吧!~人人有野玩~CKS特色~?!?絕對無悶場"超正!!!!不過抽
中killer個個就好難保命了
第三樣娛樂:CKS之PokerKing 明顯我係好運個個 .....L: 我今浦All In!!!!!!...K: 我跟你!!~....R: ok我跟
L: 我3條5!!!....K: 我3條6!!!....R: 但係我3條7wo!!!
L: K: R:
(p.s 衛生pokerking 大家都開心呢!!!!)
咁多野玩明顯我地係唔想訓= = """".....但唔訓聽日冇力玩~所以玩到早上6點.....我地決定去訓教!!!!!
gogogo.....ha"....
8月20日....晴.....早上聽到一首波兒的歌就醒來了=.="L下次用第二首吧".....等大家都搞店晒啦"~食埋
杯面~退ROOm lur~不舍得呢.....走前照相~我影的!

好出發!!~長江水世界~其實就係隔離~門票位位80元!~入到去~玩ge野其實同水城差不多~所以無咩
特別驚喜~不過算不錯~因為唔會悶場"......都要半日先玩得晒@@~'我選d我印象深刻ge打落黎啦...
長江彩虹:姐係一人一滑板!~全身訓低~背向上~用雙腳fly出去...可以斗快的!~小插曲:(1線路:L....2線
路:R....3線路:K~三個人訓低後....突然工作人員吹機....L:fly腳向前沖... ...
K and R: ..明顯工作人員係B緊下邊個條友快d離開....而唔係開跑! 跟住1線偷步取消資格後..L: ..得反2,3
線....3,2,1沖啊~wow~當然係K win la.
長江U形:呢個我唔多敢玩~因為一行到上去佢就話:你必需要聽我地講!兩個人加埋唔可以超過140公
斤!!!唔係唔玩得!!=.="講咁嚴重...死過人?!?!?仲要輕ge坐前邊 ...
我同K想試玩...但要我坐前面 <-----我當時個個樣!!!!M唔玩所以L AND F都冇可能玩到!!!唔玩就落反去lur......跟
住玩埋其他野~
長江健身: 一入去即玩舉重.... L ge最強記錄.....45KG...神L...........
長江綠氣池: CKS之swimming 比賽...1線路:F....2線路:M.....3線路:R.....4線路:L.....5線
路:K.......3,2,1...LetsGo!...........L太強....R力逼都只得第二
長江飄流: CKS之低B船戰....仲要係咁阻住路人前進..... ..........
長江U形: 再次經過.....R:(其實我的心理阻礙不是太大"~陪K玩is ok的) 偉哥去玩埋佢!?!? ....K: 
好!~.....行左上去~準備~ <----我當時個樣....
因為真係幾激下~同水城90度有得比美...咁當然90度激d啦!~
我地已經玩晒了~回歸澳門了~小插曲:W在消毒池中玩水~ 低b何生~沖涼換3走人lur"~坐車反澳門
反到去地下商場~去左島食日本野~不錯不錯!!!~跟住就回家去了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(P.S今次旅行我俾十個鑽....因為中山是我家 ...I wish all members will go to CKS trips next time.)
感謝閱讀!~
|