10月10日晚上"...約上了還在澳門的朋友們唱k.....多謝晒咁多位朋友們陪我度過左我的壽辰!!~~
同埋多謝晒所有好朋友們對我的祝福~!!
10月11日參加了科大音樂社的迎新會!_!........wow".....好多人入左音樂社bo"....雖然個個都唔識....但係都幾好人ge"
我現在是音樂社資訊部的幹事呢"~多多指教"~