祝大家中秋節快樂~! 10月簡報
10月1日....早上同阿ma去左buy moon cake and 睇車!!_!...gtr太貴...因為唔單止我要buy車..阿哥都要buy....所以我一定唔會買
gtr....下午3點去左Emily家教佢彈結他...佢話朼想入結他社叫我教一教佢!_!...Emily比我想像中學得還要快..用左兩個中時間..F cord都
按到"....仲可以自彈自唱JAY的作品(龍捲風)....神左d吧= = "係我教得好定還是佢有天份"?!?!?!...我琳兩者都有!~夜晚同俊哥和學哥去左
觀光塔睇煙花...今年中國煙花好似特別左!_!'...唔知係未下細雨的關係~
10月3日...下午去左教會幫NANA手...係佢個個教會里面表演魔術俾人睇!!~...一開頭都幾緊張....不過愈變愈放鬆....我琳係因為觀眾
有反應and掌聲...令我自信了起來!_!..18歲Ring之第一`次魔術show 都ok嫁!_!~
到左夜晚~副團kenny搞起~中秋節的晚上一起保立......11點 kenny 小杰 何生 night哥 波龍 我 and 學哥 一起去左街上保
立......保下保下/...重點:kenny仲提意把火機都掉入去....
跟住我地全部嚇到走開晒...笑死....偉哥提意下姐都未做....我地個個唔知做咩驚~~低b.......跟住偉哥等我地散開之後......偉哥開始!!
1.........2..........3....掉!!!!..... 偉哥不用2秒走開埋.........................
wow......神啊!!!....發生的現象唔知點形容.... 就好像(馬戲團入面的人拿住火把嘖酒一樣!!!!)聯想一下........from 一下.....wow'""""太神了!
超好玩!
跟住就回家去了!!~...下面有相睇我地保立整的~~係cks的成員才可以偷圖~!

|