RiNg's BlOg
Hallo~歡迎光臨RiNg's BlOg~
Ring3000
暱稱: RING
性別: 男
國家: 澳門
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
CKS之中山遊
改變
Touched Christmas
夠愛
生日快樂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 298
今日人氣: 27
累積人氣: 7912
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


中秋節快樂~ 愉快 分類: 未分類

祝大家中秋節快樂~!   10月簡報

      10月1日....早上同阿ma去左buy moon cake and 睇車!!_!...gtr太貴...因為唔單止我要buy車..阿哥都要buy....所以我一定唔會買

gtr....下午3點去左Emily家教佢彈結他...佢話朼想入結他社叫我教一教佢!_!...Emily比我想像中學得還要快..用左兩個中時間..F cord都

按到"....仲可以自彈自唱JAY的作品(龍捲風)....神左d吧= = "係我教得好定還是佢有天份"?!?!?!...我琳兩者都有!~夜晚同俊哥和學哥去左

觀光塔睇煙花...今年中國煙花好似特別左!_!'...唔知係未下細雨的關係~

     10月3日...下午去左教會幫NANA手...係佢個個教會里面表演魔術俾人睇!!~...一開頭都幾緊張....不過愈變愈放鬆....我琳係因為觀眾

有反應and掌聲...令我自信了起來!_!..18歲Ring之第一`次魔術show 都ok嫁!_!~

                      到左夜晚~副團kenny搞起~中秋節的晚上一起保立......11點 kenny 小杰 何生 night哥 波龍 我 and 學哥 一起去左街上保

立......保下保下/...重點:kenny仲提意把火機都掉入去....

跟住我地全部嚇到走開晒...笑死....偉哥提意下姐都未做....我地個個唔知做咩驚~~低b.......跟住偉哥等我地散開之後......偉哥開始!!  

1.........2..........3....掉!!!!..... 偉哥不用2秒走開埋.........................

wow......神啊!!!....發生的現象唔知點形容....  就好像(馬戲團入面的人拿住火把嘖酒一樣!!!!)聯想一下........from 一下.....wow'""""太神了!

超好玩!

跟住就回家去了!!~...下面有相睇我地保立整的~~係cks的成員才可以偷圖~!




訪客留言 (返回 Ring3000 的日誌)


sing2332 於 2009-10-04 08:07 PM 發表:
潮童@@...FLARE你唔係咩???
中秋快樂~~~~
最衰我要陪屋企人...唔係ge話我一定去kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

中秋節緊陪屋企人啦!!ha
Posted at 2009-10-04 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joeqwqw12 於 2009-10-04 04:26 PM 發表:
中秋節呀!!!
地震中過去!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

記得走出街!!!!!唔怕一萬只怕萬一!!!!
Posted at 2009-10-04 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maoflare 於 2009-10-04 04:20 PM 發表:
好羨慕你地呀...
有得一齊過中秋,我剩係可以同乳頭一齊去個BBQ
仲要同班潮童一齊,唉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

等待新年吧!~
Posted at 2009-10-04 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



valg 於 2009-10-04 02:13 PM 發表:
中秋節快樂!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

中秋節快樂!!
Posted at 2009-10-04 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]