|
今朝7點幾起左身* 勁眼訓
BUt要番學校做風紀 `家長日牙
7點11度番學了 =]'
上左6樓搵陳彤彤老師 !
THEN就做風紀 * 悶到嘔電 "
行泥行去 ! 我系到偷懶 * 落左去搵牙翁玩
點知都系俾佢踢番上去6樓{鬼叫佢系總隊咩}
行左成千百次 ...超無聊
攰都死 ` 腳都軟哂
跟住見陳彤彤老師冇家長見 !
就偷懶入去傾計 " 到10點了
做完喇 * 準備番屋企 ! THEN見到牙媽"
就同佢去M記食野 '食完先去學校 |||*
牙媽去左班房到等 * 我就陪牙毛去做風紀 `
牙毛偷懶成日偷走!我又玩埋一份
跑泥跑去 ' 但最終都系俾副隊捉到 !
好冇癮牙>W<" THEN上左6樓搵牙媽"
等左超耐 ` 終於都到我喇 =]'
傾左超多野 {一D踩我一D讚我喇-V-'}
跟住講我個頭 * 唉...俾人捉
見完 - ' 牙媽漬刻叫我去CUt個學生頭*
12點就同牙B去大中CUt頭喇 !
唉...都吾知點個頭 -000-"
跟住系甘行大中 * 間間浦都入去睇下/\/\'
等香HEUNG見完家長先去MK *
系甘等.....2點先去
系火車站到等 ` THEN我同牙B去左巴屎站撘車
同大飛玩左陣SMS " 到左就去買票 !
撘火車個陣 * 牙B&香HEUNG勁嘈 *
吾知佢地做乜,,好似打交甘 }
到左就去旺中行 ! 等牙褀打泥 =]'
行左好耐 ` 攰到死
同香HEUNG買左D 3褲甘喇 "
CUt左好多冇打"因吾記得/\/\呵
4點幾就番去 ! 個死人牙祺甩底 * {喜又此李}
THEN撘火車 * 之後諗住撘71A過FU亨
跟住見到牙B個舅公 "THEN佢開架巴屎車我地過FU亨*
吾洗俾$$ ! 超正 ` 成架車得我地3個撘
哈 * 第1次甘牙 ! 去到FU亨
香HEUNG佢+姐急CALL叫佢番屋企 =} *
唉...到左先話要走人 " 有沒有搞錯 "
THEN牙餅送我地番去-V-'
番到屋企D野吾講LA !!!!!!!!!!!!! *
|