|
今朝晨甘早就起左身 *
換好3" 9點幾去左香香空溫書
死LA ! 考ENG ,, 實吾合格都得喇
最屎就系ENG -000-" 唉...
溫溫下係香香空食米粉加蛋&腸
超超超好味 !
溫到10點半睇電視 =]
11點3番左屋企食飯 =' 12點落左M記搵牙LING
一入去商場 " 系M記個2個人系甘望住我
吾知佢地講乜-000-" 去完為食城出泥又系甘 !
痴鳩線嫁 * THEN我買左熊仔餅食
好味 /\/\ " 番到SCHOOL去左[PINK LADY]傾計 "
傾傾下雪雪泥左 ! THEN[豬神]個D係隔離
同我地玩!THEN[豬神]見到陳彤TUNG老師
就跑過去講香香系[東C] ! 香香勁火
跑住泥打[豬神] ! 成班系甘笑
午會喇 * 去排隊LA ``
THEN陳主任係台話6B班既女仔點點點 [姐系我地-00-]
話完我地話B0Y ! 好多MIZ都話我地系全校最曳
成日串D MIZ " HEY善怕惡
專揀MIZ泥串 !-000-"
小息做風紀&溫WS1 =] " 完左就考LA
一睇到完全吾識 -V-' 難到痴肺 *
唉... ! 差D做吾哂 `` 由頭到尾都吾多識
放學了 * 同香香去3樓搵邱老師
THEN上左2B補課 * 5點放學了
去到一樓珊左鐵閘 ! 漬刻去前梯
番左屋企玩電腦 ! 終於整好喇部腦LA *
|