|
今朝9點幾去左香HEUNG空做功課 !
做做下拎左佢個張泥抄 /\/\ " 卡卡
10點2番左屋企食野 " THEN換33 *
&香香去左牙LING空 !
食左3飛 ! 係到睇臘筆SIU新 `` /\/\
11點半同香HEUNG買野食 * 點知吾記DuCk帶$$
借牙LING既 ! 12點1番左學 =]
係學校後園個到有隻蜜蜂 ! 成班係到叫 -V-''
THEN6年班要上去禮堂睇吾知咩 *
我、牙LING&香HEUNG坐左第1排 ''
開始睇喇 ... 吾知係咩呢! 好緊張哇 *
過左預告片喇 ! 噓...
超低能L0R -000-" 睇3隻SIU PIG !
本身係講英文GA"不過個DVD吾見左個搖控 *
THEN又要等人拎手提電腦上泥 -V-''
睇左一半就要走喇 ! 要上堂
好吾捨DuCk添 ! 好想繼續睇
ENG堂都冇乜TIME * S0好怏過 !!
中文堂係到調位 " 到PE喇 /\/\
跑耐力 -000-" SHIT 要跑9MIN !
死L0R =] 我先跑DuCk12個圈 *V*'
勁攰 ,, 小息去左花園食M記 *
GE堂超悶 * 係到做功課 /\/\ 卡 !
THEN又小息LUU `` 個死人側田係甘跟住我
叫我俾我枝橙汁佢飲 =] 痴痴地
跟住我嚴佢太煩 '' S0俾左佢飲
0N鳩鳩 " 飲我D口水 !
跟住又坐係我隔離 " 撘住我
佢痴左線 -V-'' THEN我漬走
上上下堂又係到UP我鍚左你 " 因我飲左你D野 *V*"
佢真係痴左線 * 牙翁吾受佢 ! 係到搞3搞4
最惨係我坐左係我隔離 '' -000-"
|