|
1點幾送完牙妹番學就去左牙LING屋企 ``
玩左陣 * 夾完髮去左吉野家食野 !!
成2點幾先去富亨 ,, 係平台坐"
跟住去左青蛙公園踩石春 ||| *
痛到牙媽都吾認DuCk !!
勁LUNG痛L0R " 總之吾踩喇 ,,
4點幾洪仔餅泥左/\/\" 跟住去藍宮等牙B *
又去左青蛙公園坐 !! 5點幾去左黃宮
有洪仔餅`大飛`MoNkEy`牙宏&牙叉 "
我地係度鳩坐 !! 悶到痴線 -V-''
走個陣洪仔餅送我地 " 佢叫我陪佢去買野飲
我地話吾去 * 佢話請我地飲野 *
牙B & 牙LING就漬刻去 -000000-
真係牙 " 買完送到半路佢就走左LUU !!
我地行十字路就見到3個B0Y ``
佢地問我地攞電話 * 又問我地廣福點去 ? "
我冇理佢地 !! 以牙B就同佢地傾左陣-V-''
番到屋企做乖乖女 ,, 做功課 /\/\
哈HA * 好乖女呢 *!
|