|
呢兩日都冇打日記喇 *
BECAUSE我升左6年級 " 牙媽對我嚴左 =]
番到屋企要漬刻沖良&做功課 !!!
係做功課個陣吾准傾電話、睇電視&玩電腦 *
真係煩,,就算做完都吾俾玩 -000-"
電話又吾俾傾喎 " 搞錯牙 ]] *
算喇..講番今日先/\/\"
朝頭早食完早餐就睇電視 ``
睇有線既「百年好合」,,睇完諗住換33
點知套校服俾牙媽洗左 "
搞到我冇DUCK着 * 問左牙LING借套校服俾我
跟住等牙LING泥左我換好3 *
等埋香香就去左為食城LUU )) "
落到去係M記見到嘉YIU&秋YI !!
我地入左為食城之後,,一陣佢地都入左泥
秋YI&嘉YIU係度串牙LING ----*
好恐佈&好DUCK人驚!!!!!!!
我地一路走佢地就一路串牙LING ~
跟住我地去左爬爬坐,,牙LING話
會同佢糖家姐講喎''
好似話叫包包幫喎 * -000-''
12點幾就番左戶學校LUU !!!!
跟住到左12點8就先記得要打俾牙烽
甘米去左厠所打LOR*
唉....番學真係好悶牙
今日上第一堂個陣毛毛成日都插咀
搞到陳彤彤發火鬧人
小息同牙LING落去買野食
小息完左之就係NET堂
上尼堂成日都要同隔離對話
麻鬼煩,跟住陳進銘激嬲左老師
搞到呢位老師又發火鬧人,
估5到鄭老師鬧人鬧DUCK甘勁
PE堂個鄭SIR冇番
所以乖地可以做功課,呵呵
吾洗上PE堂,幾開心牙
放左學之後番屋企LUU *
|