回憶收藏在日記中

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

腦 海都是你  " 你比誰都重要    ]]*

 

 

 

             

 

 

 

           

 

 

 

 

             

 
 
`` 誰可 告訴我 *×﹍[有沒有不許你離開的一句話 ]]*


 

 

SING KI 3,,6/9 番學 >V<''

 

 

 

 

 

呢兩日都冇打日記喇 *
BECAUSE我升左6年級 " 牙媽對我嚴左 =]
番到屋企要漬刻沖良&做功課 !!!
係做功課個陣吾准傾電話、睇電視&玩電腦 *
真係煩,,就算做完都吾俾玩 -000-"
電話又吾俾傾喎 " 搞錯牙 ]] *
算喇..講番今日先/\/\"
朝頭早食完早餐就睇電視 ``
睇有線既「百年好合」,,睇完諗住換33
點知套校服俾牙媽洗左  "
搞到我冇DUCK着 * 問左牙LING借套校服俾我
跟住等牙LING泥左我換好3 *
等埋香香就去左為食城LUU )) "
落到去係M記見到嘉YIU&秋YI !!
我地入左為食城之後,,一陣佢地都入左泥
秋YI&嘉YIU係度串牙LING ----*
好恐佈&好DUCK人驚!!!!!!!
我地一路走佢地就一路串牙LING ~
跟住我地去左爬爬坐,,牙LING話
會同佢糖家姐講喎''
好似話叫包包幫喎   * -000-''
12點幾就番左戶學校LUU !!!!
跟住到左12點8就先記得要打俾牙烽
甘米去左厠所打LOR*
唉....番學真係好悶牙
今日上第一堂個陣毛毛成日都插咀
搞到陳彤彤發火鬧人
小息同牙LING落去買野食
小息完左之就係NET堂
上尼堂成日都要同隔離對話
麻鬼煩,跟住陳進銘激嬲左老師
搞到呢位老師又發火鬧人,
估5到鄭老師鬧人鬧DUCK甘勁
PE堂個鄭SIR冇番
所以乖地可以做功課,呵呵
吾洗上PE堂,幾開心牙
放左學之後番屋企LUU *

 

 

 

  `  2006-09-06 08:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



小雅`


名 `             燒鴨  } *

B-DAY `           23/4

ICQ`          259522955

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

愛LG ` *                

最新日誌

2007-04-05
平安夜超快樂 ***
>W<'
1202` 番早
1201 ` 星期5


CM區 *

最近三個月尚無任何留言


°× [ 離著你六尺遠嘴巴也覺被吻 *

FD 'Z QA

 


RSS Feed