回憶收藏在日記中

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

腦 海都是你  " 你比誰都重要    ]]*

 

 

 

             

 

 

 

           

 

 

 

 

             

 
 
`` 誰可 告訴我 *×﹍[有沒有不許你離開的一句話 ]]*


 

 

SING KI 日,,9月3

 

 

 


本來今日9點要打俾牙祺叫佢起身既 *
不過我成10點半先起身  /\/\" ..
食完野  " 玩多陣就洗頭換3
泡泡泥左 * 同佢玩左陣就去左大中
係大中M記搵香香一齊去睇劉德德*
不過個陣先2點度``所以行左陣街
跟住去左翠屏等牙B泥 =] *
泥到就去左甜甜屋買撈面食 !!!!!
呵呵  ...好好味牙"
食完就去左睇劉德德喇*  !!!
點知勁多人..甘我地米同香香講吾睇LOR*
跟住我地去左行街街 *去到吉之島 ...
張偉光打泥問我地去吾去佢屋企
本來吾去既 " 不過有面食米去左LOR /\/\*
上到去佢地又鬧交 =] 坐左陣就走LUU ''
又話有面食 `` 呃鬼-000-
走左之後成日係昌運行去翠屏
再行去昌運....
行到悶哂*去左張偉光屋企
牙泡泡吾肯上 " 佢係下面等
點知我同牙B上到去冇人係度
鐵門又冇銷WOR*甘我地開左門
吾好理 XD * /\/\
係個度玩左陣就落番去
跟住我地又番去翠屏
用手提駁線*
係翠屏行泥行去  !!!
係甘玩   ...勁白痴  XD*
6點幾番左去LUU "
番到富SIN係SIN鄰同SIN群之間個條橋D位個度坐
係度傾左好多野"
傾到7點吾肯走添   !!
勁好傾,,不過都係番左去  XD
夜晚牙祺打左俾我*我以為今日晏就
我話對面有線以CUT左佢電話
所以嬲左我..打俾佢又熄左機WOR*
幾驚牙  =] 點知佢話我傻  -口-"
甘就成晚同左佢傾電話LUU
唉...升6年級真係有好多野煩 =]

 

 

 

  `  2006-09-04 10:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



小雅`


名 `             燒鴨  } *

B-DAY `           23/4

ICQ`          259522955

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

愛LG ` *                

最新日誌

2007-04-05
平安夜超快樂 ***
>W<'
1202` 番早
1201 ` 星期5


CM區 *

最近三個月尚無任何留言


°× [ 離著你六尺遠嘴巴也覺被吻 *

FD 'Z QA

 


RSS Feed