| `` 誰可 告訴我 *×﹍[有沒有不許你離開的一句話 ]]* |
|
SING KI 日,,9月3
|
|
本來今日9點要打俾牙祺叫佢起身既 *
不過我成10點半先起身 /\/\" ..
食完野 " 玩多陣就洗頭換3
泡泡泥左 * 同佢玩左陣就去左大中
係大中M記搵香香一齊去睇劉德德*
不過個陣先2點度``所以行左陣街
跟住去左翠屏等牙B泥 =] *
泥到就去左甜甜屋買撈面食 !!!!!
呵呵 ...好好味牙"
食完就去左睇劉德德喇* !!!
點知勁多人..甘我地米同香香講吾睇LOR*
跟住我地去左行街街 *去到吉之島 ...
張偉光打泥問我地去吾去佢屋企
本來吾去既 " 不過有面食米去左LOR /\/\*
上到去佢地又鬧交 =] 坐左陣就走LUU ''
又話有面食 `` 呃鬼-000-
走左之後成日係昌運行去翠屏
再行去昌運....
行到悶哂*去左張偉光屋企
牙泡泡吾肯上 " 佢係下面等
點知我同牙B上到去冇人係度
鐵門又冇銷WOR*甘我地開左門
吾好理 XD * /\/\
係個度玩左陣就落番去
跟住我地又番去翠屏
用手提駁線*
係翠屏行泥行去 !!!
係甘玩 ...勁白痴 XD*
6點幾番左去LUU "
番到富SIN係SIN鄰同SIN群之間個條橋D位個度坐
係度傾左好多野"
傾到7點吾肯走添 !!
勁好傾,,不過都係番左去 XD
夜晚牙祺打左俾我*我以為今日晏就
我話對面有線以CUT左佢電話
所以嬲左我..打俾佢又熄左機WOR*
幾驚牙 =] 點知佢話我傻 -口-"
甘就成晚同左佢傾電話LUU
唉...升6年級真係有好多野煩 =]
|
|
` 2006-09-04 10:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| 
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 117 | » | |
|
|
|
名 ` 燒鴨 } *
B-DAY ` 23/4
ICQ` 259522955 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
愛LG ` *
°× [ 離著你六尺遠嘴巴也覺被吻 *
|