|
朝早番學 ......... ''
2點同泡泡去牙B屋企跟住去張偉光屋企*
本來去亞南屋企既 ]] *
但因為D野冇得去 -口-''去到門口
佢地個個冇?3要我地係門口企 ``
?好就入得LUU " 成班係到蚊人褲!!!
好ON鳩..去?所又開人門''
勁白痴LOR,,跟住佢地係到鋤D *
自己D牌吾好就話派錯"要派過-000-''
好幾次都係甘!!佢地搞到泡泡發火
牙B又成日狂打人..打到人紅哂-000000-
佢地又係甘噴個樽止汗擠..搞到我地個鼻勁辛苦
跟住佢地拎左我D貼紙相泥睇*
仲擺係自己個銀包到!!!
甘我米拎番LOR''吾肯俾..
跟住我打到佢魚左-口-"
真係對得住LOK "!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哈*鬼叫佢拎我D野牙..低死喇*
去甘多次佢屋企,,我鄱係第1次發火打人/\/\
唉...打還打牙*打度我隻手變左紅豬手
好慘也 ]] * ,,仲之今日我地打佢地
佢地就係甘"恰"個個矮仔/\/\*
勁慘=] ,, 跟住5點度落左去等亞南個D*
牙B同泡泡就俾佢地載去白塔"
以我先吾上車牙..甘米行LOR/\/\
去到白塔玩左陣就去左飛碟NA*
我當然是行過去NA..
哇....勁多蜻蜓 ,,赫LUNG死我
係甘飛泥飛去*好得人驚也 " ..
又係個度玩到6點幾就番左屋企LUU
|