|
今日又要補課喇 >W< ''補英文 )) 好難..錯哂 -0-'
小息成班係度玩掟擦膠大戰''我冇玩,,係米好乖呢^^
掟下掟下掟到牙LING隻眼''勁紅
好似爆左''媚輸血管甘..勁多紅根 好恐怖-0-'
11點半番左屋企..家儀MUI話去嘉倩屋企打牌喎
甘米去囉>V<' 1點9係CANDY等
跟住就去嘉倩屋企LU..開左台吾夠1個鐘就話吾打
因為好悶,,,跟住去左打波''
係大達地度打!!!!!!!打左一陣話好熱就去左M記坐
坐左一陣見到SO神個D..傾左陣計
跟住借左個波打..我地坐多陣都去左打波
打左1個鐘度又去左M記坐
跟住去左打波,,,6點家儀MUI番左屋企
我地打多陣食下野甘6點幾番左屋企LU''
跟住牙B條銷ES係我度-----*我吾記得俾佢
所以冇得番屋企^^''上左泥拎返
夜晚好悶甘過.....................
|