|
今日個死鬼鬧鐘吾響-0-'' 搞到我吾記得起身''
好睬有牙LING打俾我咋----*
吾係就遲哂大到架喇 * 真係好好睬 /\/\''
點知老豆冇曬3!!!!!!! 頂佢呀
甘我米借左香香套運動3着囉 ]] * 勁大件-000000-''
整好喇 就番學LU .3333333-''
今日係喊魚鄭代課 ``我地成班係到嘈逼佢講答案俾我地知
要做15頁甘多 ]] * ON鳩的 -00000- ``
做做下...係度吹羽毛 -00-' 成個班課都有羽毛飛
跟住吾知邊撚個報串 ,, 俾彤TUNG鬧左餐 >W< '
放學喇 ....多麼開心也 *
今日牙LING係我家食飯/\/\*
食完去左SO小B屋企...去到MK行左陣
就係MK門口等媽田泥....泥左我就問寶BO佢係米好靚仔呢??
寶BO話係牙係牙
我地去左朗豪方行....哇 '' 勁撚高牙
行左都好耐下喇....入面都幾靚牙
行完之後去左砵南行個頭行下甘
我地成日製造機會等媽田同牙B可以新近D
但係好多次都俾媽田踢爆左**佢真係吾識DO牙 !!!!!
行下就番左新世紀LU ``
就6點個陣香香要番屋企喇,,我地叫媽田講
:[靚女、bIBi ] 跟住佢話好難講出口 /\/\''
好喇 ------* 行多陣牙BOBO又要番屋企
甘佢走左''我地去左BIGKALOK睇媽田也野
勁撚白痴...佢食野勁斯MAN/\/\''
食完去左冒險樂園坐左陣
7點度番去LU...
|