|
今日係第1日番補課..7點起左身
整好哂D野就打俾''如花''同牙LING問得未
跟住8點係M記等...我同牙LING等埋''如花''同細翁就走
上到課室講埋D野就做功課''唉....
係甘做係甘做..D數睇度我眼都花-0-'
10點50小息LU..同牙LING落左去買野飲
小息完左''又要做 ,,
11點半放學Na * 中於逃出地肉LA
跟住牙LING同毛毛去左我屋企拎夾板
毛毛拎完就走左LU..如花泥左
睇埋電視換好3就去左平台打波
打完去大中行下食下野甘
7點度返屋企LU
夜晚同如花係我屋企玩左陣''
仲激嬲左老公仔添...好睬我氹到佢吾嬲我!!卡
不過就吾知佢嬲吾嬲如花
11點度訓LU
|