|
今朝又係同琴日一樣 '' 8點半番到學校
今日補中文 !! 爆易 -----*
對答案個陣,,PATPAT徐係度係甘解
講完一大輪..先講答案----*
對左成幾粒鐘先對完 )) * 小息個陣
我叫左牙LING、牙香同雪雪泥我屋企打牌
本來牙LING吾肯...不過有雪雪陪佢番屋企佢先肯泥咋-0-'
番到屋企食完野就打俾家儀MUI叫佢泥打牌
甘佢地未泥]]*米我同牙香打LO !!
跟住牙LING又吾肯泥喎..成日都甩低-0-'
甘等埋家儀MUI同雪雪就打LU
打到4點幾就玩BB牌
打完,,,家儀MUI同雪雪落左去買M記上泥食
UM...好食'' 食完玩大小 ..我係甘輸-0-''
慘 ''
夜晚食完飯..牙香幫我洗頭
本來好舒服既..不過愈洗愈痛-0- 痛死喇><
今日牙B同寶BO都番左泥 ''Ya..
跟住我又驚嬲左老公仔NA=.=''氹左好耐先吾嬲咋
幾驚AR
11點訓LU..聽日又要早起喇><
|