|
3點幾出左去富亨搵mui妹&嘉倩
係度打波 !! 跟住見到6條8婆係度打波
啤住哂 * MUI妹話吹雞打佢地LA ``
講講下MUI妹吹雞雞 ..姐係嘉倩/\/\*
好好笑 " 跟住去左平台打波
4點幾牙駒哥泥左 " 一齊打波
帶左幾個FD"屎泥 !! 有個仆街LA
賤格到死 " 扮撚哂野甘 * 收皮喇
又係度踢我 " 食屎喇
勁撚憎佢L0R `` 死KAI子
跟住我地4對1 " 不過都係吾夠LI家駒打
打到好攰LUU * 玩鋤D !!
玩左幾浦玩潛烏龜 * 跟住玩"琴棉胎"
好好笑 * 差吾多浦浦都係家YEE輸 "
以我&駒就浦浦都嬴 ,, 幾勁也 ! 哈 
玩完"琴棉胎" 玩7級珠 ,,
係甘輸 * 勁惨 
6點幾又到番歸既時候喇 *
好想繼續玩牙 /\/\ ``
落到去籃宮見到大飛個D牙 *
跟住見到洪仔餅牙 /\/\ " 哈哈 好開心也
番到屋企玩電腦 *10點睇"女王的教室" 勁好睇
睇到我喊 ... 好慘甘 *
睇完就喊住泥訓 " 好想睇下一集也 !!
|