回憶收藏在日記中

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

腦 海都是你  " 你比誰都重要    ]]*

 

 

 

             

 

 

 

           

 

 

 

 

             

 
 
`` 誰可 告訴我 *×﹍[有沒有不許你離開的一句話 ]]*


 

 

24/9 -V-'

 

 

 

 


今朝同屋企人去左馬鞍山飲茶 *
落到去,,我地同姑媽一齊撘的士去 "
到左就去左茶樓搵伯娘喇 !!!
我覺DuCk個度D野好難食 ]] ... 所以我冇乜點食 *
飲完茶 * 行左陣街我就自己番去LuU `` ]
撘車個陣係甘CaLl牙玲都冇人聽 -0-''
番到去富善佢就聽左LA "
叫佢泥我屋企整板又吾肯W0R *
佢走左去同佢牙媽行街街 -V-''
甘我米叫左牙B & 小欣欣泥我屋企玩L0R =] "
泥到我屋企佢地係度做功課&幫我整板
玩下玩下 ..4點幾出左去係隧道等牙玲 *
小欣欣話吾去W0R ,,所以番左屋企
DuCk我&牙B去" 等到LA.....
去左富亨 ---* 我地自己玩 !!
玩到5點幾見到家俊 " 佢叫我地去青蛙公園
甘我地米去L0R !! 跟住見到陳華&雪兒
甘就一齊去 *去到 ..有好多人aR *
我地靜係坐左係度 * 勁悶
跟住我地識左個GiRl{牙曉} !! 
成班係度傾計 * 6點幾走LUu ''''
行行下我嘔 ,, 勁吾ShU服
番番去青蛙公園坐 -V-''
坐到7點幾見冇乜事就走LUU "
就泥出富亨LA =] 但又想嘔"
坐多陣 * 跟住牙曉CaLl我叫我番去青蛙公園 -0000-'
洪仔餅泥左w0r -vvvvv-''
我地講左幾分鐘我都話吾去 /\/\*
番到屋企 ,, 灘左係梳化度訓左陣
個死人香香就係我屋企玩電腦 -W-'
跟住我去沖良 * 叫佢煮面俾我食 /\/\ ''
食完就佢洗碗 '' 呵呵 * 我洗人吾洗本
陪佢睇左陣電視 =]
9點幾牙媽牙爸牙妹番泥LUU
一家人係度睇"美女廚房" /\/\
我同牙妹食旺旺茶凍 .. 吾 * 好味
11點幾訓LUU ....

 

 

 

  `  2006-09-26 08:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



小雅`


名 `             燒鴨  } *

B-DAY `           23/4

ICQ`          259522955

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

愛LG ` *                

最新日誌

2007-04-05
平安夜超快樂 ***
>W<'
1202` 番早
1201 ` 星期5


CM區 *

最近三個月尚無任何留言


°× [ 離著你六尺遠嘴巴也覺被吻 *

FD 'Z QA

 


RSS Feed