|
1點半度去左牙B屋企 '' 我同牙B食哂自己個兩飛
搞到冇得食 !!!! 泡泡泥左就去撘車
等緊車個陣 ,, 牙玲打泥話佢行到喇 *
我地真係慢 * 去既途中 `` 成日打俾牙祺 /\/\*
到左...就上去LU ]]*
差吾多做哂就走 LU !! 我地行番去
到左吉之島 * 香香就自己番去 !!!!! ''
我地就去左張偉光HOME到打牌喇 ''
都幾好玩Na * * !!!!! ''
5點幾走左LU ... 係昌M個頭見到李MAN俊
傾左陣就去左大中周圍行下 LU ~~``
6點幾番左富善去左路德會坐 ''
係路德會度狂打俾人 * 勁白痴
7點度番左去喇
今日影架

牙LING & 小也 牙B& 小也 小也 & 牙B * * !!!!!!!
|