|
好ya..今日有得出衙啦..我同老豆講話今日係咪可以出街..
佢話你咪出囉!!我即時開心到死...不過牙媽返左黎之後..佢話唔准出!!
今日要買返學鞋..">.<之後帶埋臭b出去,,,跟住我地去左m記買野食"
跟住牙媽就返左工啦,,原來後面果張[台]係李家駒個grundfather黎既..
跟住李家駒黎左m記坐,,佢同臭b玩左一陣..小虹同家儀黎左,,
食完野之後去左大中,,陪家儀買3~買鞋..睇左好耐~~
都冇乜3岩心水>.<"3點倒返左富善""去左家儀屋企拎波打...........
家儀牙哥都話要打~*不過我地落左去先..*佢話一陣落孫小搵我地~~
落到黎..打左一陣..我地就唔想打啦~!!跟住佢牙哥返左屋企/////
我地自己係孫小到玩到4點幾~~返到屋企又要同牙媽行街仔>>>>
我地去左一間健康鞋捕....我著左一對波鞋~對波鞋好鬼死大隻..xd..
跟住去左買一d人人都要著既3褲,我諗你地都知係咩黎咖啦""
跟住返左屋企食飯..*跟住姑媽黎左=.="坐左一陣,,返左歸lu..
食完飯,,睇電視,,玩電腦,,傾電話..*11點幾訓左lu....
話比你地知丫..聽日duckduck生日..不聽日我一定見唔到佢架la..
都送唔到禮物比佢姐~~
|