回憶收藏在日記中

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

腦 海都是你  " 你比誰都重要    ]]*

 

 

 

             

 

 

 

           

 

 

 

 

             

 
 
`` 誰可 告訴我 *×﹍[有沒有不許你離開的一句話 ]]*


 

 

聽日要返大6啊!!* ><"

 

 

 

好凍啊!!*

聽日要返大6

返3日~

勁5 HAPPY囉

冇得玩~

岩岩呀媽同我CUT左個頭

都OK啦!

好似個D中學咁囉

夜晚同bb虹傾電話

夜晚我都冇乜點玩電腦~~

係到睇TV咁囉

返到大6又冇得

玩電腦喎

悶死囉!!* ^ ^

都5知返去做乜??

唉,,,

比我緊係係HK啦

KaKa =-=

我好想成日都可以見到你呀型仔

可以嗎?

 

 

 

 

  `  2006-01-28 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



小雅`


名 `             燒鴨  } *

B-DAY `           23/4

ICQ`          259522955

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

愛LG ` *                

最新日誌

2007-04-05
平安夜超快樂 ***
>W<'
1202` 番早
1201 ` 星期5


CM區 *

最近三個月尚無任何留言


°× [ 離著你六尺遠嘴巴也覺被吻 *

FD 'Z QA

 


RSS Feed