|
今日呢就開始唔洗理返學d野啦..*">3<"
我同老豆講話如果今日唔比我出既話,,
聽日一定要出,,
就算今日比我出..聽日我都一定要出!!
老豆就話:今日唔比出..聽日就比出..因為老豆話要睇住臭b,,
佢要大掃除..不過我都冇乜點睇佢,,自己係到玩電腦~~
跟住4點幾牙媽返左黎..跟住帶左我同臭b出街∼∼我地去左大中買野”
我買左條短褲..好令牙※kaka...
跟住就去左KFC食野lu~"跟住牙媽話臭b有d感冒..就帶左佢去睇醫生啦!!
跟住我就帶住我條令令褲返歸啦~!!返到屋企一陣,,
牙媽唔記得拎出生[子]..叫左我拎去賽馬會~~
真陰公..要行多次""=.="牙媽叫我拎老豆部手提出去!!
一出到去..緊係拎手提傾電話啦,,>.<"點知老豆拎溜左一張比我..
老豆,,牙媽係咁打比我~~叫我返屋企拎返..不過打唔通..收左線之後..牙媽即刻打到黎''
係電話罵到我一面屁咁~~去到果到當眾比牙媽散..跟住老豆黎左..
[的]左我返屋企~果晚冇傾到電話唷~~悶死lu!!11點訓左~~
|