哇哇!!金日訓到1:??起身呀:■□
12"??茗冇喇喇打黎,果陣重訓醒□■
之後我訓醒就打番俾佢喇!佢問"我去吾去睇戲"?!,又話打俾爛桐先喎*×[]
琴晚玩得太夜!喉嚨勁痛丫!所以聽日先再睇戲呀! ▂_
起左身就玩電腦喇!老鼠眼佢去MK飲★(佢吾想去囉!因為好悶喎,我系到教佢講囉。不過講左全世界D人都會認得老鼠眼囉)||
賓仔上次去左賓女個生日會,搞到放左老鼠眼飛機。佢成日都會放人地飛機架(錦衰架)*×
成日留系屋企,由於琴日玩得太癲,今日番系屋企休息下-
重有幾日就要番去補課喇(吾想番呀!但系吾番又吾得*唉..)【**】
星期六都要番去補埋課去,都吾知學校系米有病呀,次次放大假都要番去補課.傻傻地既間學校★
晚上成家人系屋企果陣時,勁系到講笑囉,其實我地成家人好小妹似今晚錦,坐埋系到講笑嫁(幾開心喇!!)◆
傾左一陣電話,(余志明*爛桐*)玩下電腦.豬後就彈上張床到訓教喇!。
|