★"聖誕快樂"!!
金日去左天水圍參加左一個"C h r i s t m a s P a r t y"◆
本來吾想去架,因為我覺得會好悶囉[--
3:??去到,D人又未黎到,我都系到食野喳★
Miki佢由上車到落車都系系到食緊野,去到重食緊,未停個口!勁!佩服*
到左晚上,食左飯,就開始玩Games!,最好玩既緊系--用腳整爆氣球**×
一開頭我就Game Over喇!慘..因為我驚個波爆牙!﹍■°
勁玩囉!之後電話就響起來,不過吾系我個電話!.系盧雪雲個電話響!(原來是爛桐打黎既!佢問我地聽日去吾去睇孰姐,同埋幾時番屋企)
之後我電話響喇!系老鼠眼打黎架!(又問我:見你錦夜都未on MSN,睇下你系邊姐!又話你又事,Call隨傅隨到喎)+ ˙°
11:??開始BBQ喇!邊玩邊食野!肥死我喇!玩得勁癲呀!×|
玩到2點幾,之後就開始抽獎(大家買左份禮物,放系到抽獎)`|_●
嘩嘩。我抽到50蚊M記禮券!超正囉!*•°×|[
有好多禮物架!:
玩到2:??就走囉!番到屋企,沖得涼,玩下電話
4:??訓教Lu
|
|