| 上學 |
星期六還要上學...無聊工作坊
早上幫一位婆婆買旗=]
回到去才8點耶...目送F2去黃埔
跟住係到同華佢地玩閃避球..很白痴耶
抓不穩球...輸了幾次XDD
8點半收東西=]...等待上HALL
很無聊的遊戲...有一個更令人受傷..
雪,BEE,鮑生也受傷了...有沒有事呢?!
LUNCH WIF 華,PKH,KAI子謙
M記...吹左陣水=]
跟住打左陣籃球!!
跟華合作做[拆你屋]
返到去有個遊戲是問給人地正面的評價
不詳細寫了...只說寫了給M濂..猥褻XDD
他蠻多色情跟下流的紙條XD
放學又打籃球...打了一會就被趕了!!
回家!!
|
| 刊登時間:2007-11-24 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|