2007 年 11 月 24 日  星期六


上學

星期六還要上學...無聊工作坊

早上幫一位婆婆買旗=]

回到去才8點耶...目送F2去黃埔

跟住係到同華佢地玩閃避球..很白痴耶

抓不穩球...輸了幾次XDD

8點半收東西=]...等待上HALL

很無聊的遊戲...有一個更令人受傷..

雪,BEE,鮑生也受傷了...有沒有事呢?!

LUNCH WIF 華,PKH,KAI子謙

M記...吹左陣水=]

跟住打左陣籃球!!

跟華合作做[拆你屋]

返到去有個遊戲是問給人地正面的評價

不詳細寫了...只說寫了給M濂..猥褻XDD

他蠻多色情跟下流的紙條XD

放學又打籃球...打了一會就被趕了!!

回家!!

刊登時間:2007-11-24 09:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單