2007 年 11 月 26 日  星期一


CAMP

昨天早上回學校...打左陣籃球...

我同華...2打1...對KAI子謙

讓佢2分...打3分

最尾羸左XDD

D無聊野唔講...LUNCH都係打籃球...

聽左個講座之後就入CAMP

2日1夜...想像中太少日子吧!!

很懷念...曹公潭

入CAMP之後又有少少活動...

跟住食飯...之後又要玩= =!!

D野都幾無聊...但消磨時間蠻不錯!!

夜晚...通宵...奉獻了第一次通宵給這日!!

天才向了人示愛...但他真是害羞XD

他有一次打電話去...第一句是...你未訓呀?!

第二句是...咁夜你仲未訓= =...真係O哂

在這事完結之後...我發現...

我們班只會打機...!!所以我去了3D吹水

3D很多人呢!!有男有女!!

很多很無聊的話題...!!XDD

跟住CCY,MEI,LING入左我地男仔房= =

好煩呢!!...但係佢地唯一好處是有食物孝敬我們XDD

佢地走左之後...我落左大門吹風...又訓係SOFA到

好舒服耶XDD...比床更舒服!!

閉目養神左一陣陣!!...就返上去...

捱捱下終於到8點...早餐=]

但無胃口= =...食左碗粥就返左去抖陣

又做埋D無聊野...落左去個公園仔

很懷念啊...!!...=]

之後講左一大堆野...有人感動流淚?!XD

跟住食LUNCH...再搭車返學校

但食完LUNCH再加上D路彎彎曲曲...

很想嘔><...差少少忍不住

2日1夜既行程就此結束!!=]

無意中PAYMOND知天才喜歡人...

就四出打探..得知是C班...打電話問TING2= =

又在巧合之中...得知WING CHAN呢個人XDD

真是慘XDD

刊登時間:2007-11-26 02:07 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單