2007 年 11 月 15 日  星期四


今朝好遲先返到!!

早會""田徑班人講左好耐!!

文少又好似喊左= =?!

有少少感觸?!NO..!!

早讀""PAYMOND又講返尋日既事!!

真係罪有應得!!XD

ENRI""睇書...都唔知佢UP咩叉!!

MATHS""甄SIR...我愈來愈憎你

你亦令我開始覺得MATHS悶!!

我要去李SIR班!!

ENG""唔記得發生乜事= =

LUNCH""興起拗手瓜熱潮...

同左好多人拗...!!

最終BOSS...神父XD

左手羸...右手和...大家都殘廢左= =

CHIN CHIN CHIS""對住MISS LAU 3堂

真係好悶...時間十分慢!!

放學留低補默!!應該如無意外都岩哂!!

但意外呢家野真係好難講!!

跟住飛左落HALL...綵排明天既就職典禮=]

用左我8個字有多!!....但係都係陪襯!!

跟住又飛左去練波...

今日都幾開心...但係得3個男乙

條頸超痛= =...!練完波之後

成班友又去幫襯711=]..之後返龜!!

P.S....一係生高D...一係跳高D!!

唔係既話...我排球方面死得!!

刊登時間:2007-11-15 07:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單