2007 年 11 月 20 日  星期二


2007-11-20

咁朝終於早左D返學...前兩日超晏

早會""無咩特別

英文""沒什麼大不了...

某人整不見他的WB..XDD

超GAG!!

CL""講PROJECT= =

阿SIR要作出殘酷的決定...否人!!

GEOG""愈來愈容易過了!!

ENRI""默完書就完一堂

但默書就...好壯觀...唉

LUNCH""落左去CL CLUB

太多野搞了= =...

新社長黎俾個COMMITTEE章我!!

PTH""MISS馬說了一大堆廢話...

MUS""被迫釋放我既演戲實力..唉!!

ECON""不想上她的堂!!想無滴水王子教!!

放學""5D未放..要移步去305

無聊...無啦啦見到阿華係到遊蕩!!

跟住放學就一齊走...!

佢地商議星期6蒲通宵...下...=口=

問我一唔一齊...?!到時先算啦

今日回家的路程上...也在看達文西密碼

係一個不折不扣既書呆子!!=]

刊登時間:2007-11-20 06:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單