2007 年 11 月 28 日  星期三


星期3

今早很冷..又要洗面= =

真是雪上加霜!!...

雪無返= =...感冒呀?!有無野呀?!

早會很快講完=]

早讀""又話開窗又話閂...

真係好想爆粗...唔好再煩我!

H.E""我有多條圍裙...呢幾隻字講左N次

果D人又唔問我借...拎黎賤!!

MATHS""27/30...真是仆街了!!很差勁呢!!

MUS""係到趕工...閱讀分享= =

BIO""好多野搞...好煩呀!!超燥

LUNCH""默書遲落去...

我地班又俾人話= =...超不爽囉!!

都唔明白點解我地要單獨上去...

有班係3個人分享一本書= =...超頂!!

我都唔知自己講成點...!!囧

GEOG""QUIZ超低3.5/10

無心機聽了...!!

CVED""我們組太嘈...像被放棄了XD

MISS CHAN發了幾次火= =

我地最大既話題係...誰跟誰襯!!XD

很無聊耶!!=]

放學""去左猜波...幾好...

羅SIR俾我標槍=]

5點5走...出左去睇佢地玩美式足球...

點知搞左好耐都未開始...去左打籃球

同華兩個打3個F1= =!!但都要贏成條街

1年比1年差!!打左幾耐下...就走佬了!!

去左711...再返龜=]

刊登時間:2007-11-28 06:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單