| 辛苦 |
頸痛+頭痛+喉嚨痛
真係生不如死= =!!
今日凍到XYZ!!...慶幸唔係住係打鼓嶺...5度= =
又要做課間操...我隻手叫暖= =真係好大既大話!!
我覺得超凍囉!!
英文堂""默書4/25= =
果時真係好想早退!!一係唔想默
二係真係好辛苦!!但今日好難得有PE&練波
MATHS""計到無興趣...頭痛...
痛到唔想諗野了!!
尹少講左一件事俾我知...佢400M57秒= =
我收到皮架啦!!哈哈
PHY""無心機聽佢講野囉!!
煩緊英文TEXT= =...
LUNCH""落左去打波...運動係忘我的!!
但係頸痛對殺波真係好大問題!!
HIST""又係好留心!!
PE""打籃球...我,華,傻謙VS PAYMOND,秦寶寶,KAWAI
不停俾PAYMOND話犯規...NEVER MIND=]
但係鬥完波之後...頸超痛= =
跟住件JACKET唔知俾邊個拎左...
我拎返人地果件= =...XL..大左!!
有D狗...但係好多人都叫我拎左佢!!
係人地換左我...唔係我換左人地!!
練波...正呀...!!好HIGH=]
PKS不停殺中人= =...真係要照顧人地一世XD
阿妹唔識英文...PAYMOND唔俾人教佢XD
佢望住我...我都愛莫能助=]
2次練波俾人殺中10次以上!!可以列入紀錄
聽日我一定會去田徑...假如條頸唔惡化
就算惡化...但應承左MISS鄭等等...
所以我會去......呱!!
|
| 刊登時間:2007-11-29 07:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|